Hotel Park Hyatt Milan
Gdzie jest zakwaterowanie?
Charakterystyka
Wybierz pokój
Hotel Park Hyatt Milan
Ta nieruchomość została całkowicie odrestaurowana w roku 2003. Odwiedzający mogą skorzystać z dostępu do Wi-Fi na całym obszarze. Ten hotel oferuje całodobową usługę recepcji, w związku z tym potrzeby gości zostaną w pełni zaspokojone o każdej porze dnia i nocy. Łóżeczka nie są dostępne w Park Hyatt Milan. Wszystkie segmenty w Park Hyatt Milan są dostępne dla wózków inwalidzkich. Park Hyatt Milan zapewnia parking dla wygody gości. Nieruchomość stosuje zasady zrównoważonej polityki. Podróżujący mogą skorzystać z możliwości transferu na lotnisko. Odwiedzający mogą zrelaksować się i naładować swoje akumulatory dzięki udogodnieniom zdrowotnym i odnowy biologicznej, należącym do nieruchomości. Osoby podróżujące służbowo mogą skorzystać z udogodnień biznesowych oraz usług. Dodatkowe opłaty mogą być naliczane za niektóre z niniejszych usług.
Inne nazwy Hotel Park Hyatt Milan:
Warunki i uslugi
Ogólne
- Zameldowanie rozpoczyna się o godzinie: 15:00
- Wymeldowanie kończy się o godzinie: 12:00
- WiFi
- internet
- parking
- Zwierzęta mile widziane
- klimatyzacja
- Winda
- Dostęp dla osób niepełnosprawnych
- Pokoje dla niepalących
Recepcja
- przechowalnia bagażu
- Sejf
- Kantor
- biuro informacji turystycznej
Wycieczki
- Sporty wodne
- Golf
Wypoczynek / Dla rodzin
- Żłobek
Posiłki i napoje
- Restauracja
- posiłki dla dzieci
- specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie)
- obsługa pokoju
Transport
- Chcę zamówić transfer
- Wynajem aut
Centrum biznesowe
- Centrum biznesu
- Sala konferencyjna
Sklepy
- Sklepy
Wellness
- Spa
- wanna z hydromasażem / jacuzzi
- łaźnia turecka/parowa
- Sauna
- Masaż
- Fryzjer
- Sala gimnastyczna
Co goście sądzą o tym obiekcie noclegowym?
Park Hyatt Milan otrzymał mieszane recenzje od gości. Niektórzy goście wyrazili rozczarowanie zarządzaniem i usługą, wskazując na przypadki, gdy czuli się zawstydzeni i zawiedzeni. Podkreślili problemy, takie jak brak bezpłatnych ofert i problemy z czystością ich pokoi. Jednak inni goście mieli zupełnie inne doświadczenie. Chwalili lokalizację, personel i luksusowe pokoje, opisując hotel jako jeden z najlepszych na świecie. Ci goście byli pod wrażeniem traktowania VIP, jakie otrzymali od każdego członka hotelu. Specjalnie chwalono obsługę portiera i bagażowych za ich fantastyczną obsługę. Ogólnie doświadczenia gości różniły się, niektórzy gorąco polecali hotel, podczas gdy inni uważali, że brakuje mu klasy i obsługi.
Opinie
Komentarze stanowią prywatne opinie klientów Destinia, którzy wypełnili ankietę wysłaną przez Destinia po pobycie w miejscu zakwaterowania lub którzy wypełnili ankietę na stronie. Te komentarze nie koniecznie odzwierciedlają opinię Destinia. Oceny zawierające fałszywe informacje, niezgodne z faktami, obraźliwe komentarze lub uwagi, lub zawierające dane osobowe klientów nie zostaną opublikowane na stronie. Oceny są obliczane poprzez uśrednienie wyników otrzymanych w wypełnionych ankietach.