Hotel Frontair Congress Aeropuerto
Gdzie jest zakwaterowanie?
Charakterystyka
Wybierz pokój
Hotel Frontair Congress Aeropuerto
Ten nowoczesny hotel leży na obrzeżach Barcelony i jest w odległości około 15 km od centrum miasta. Goście mogą korzystać z dogodnych połączeń komunikacyjnych znajdujących się w odległości niespełna 100 metrów od hotelu, które zapewniają dojazd do centrum i innych punktów turystycznych. Fira 2 Gran Via znajduje się w odległości 9 km a Fira de Montjuïc znajduje się 10 km od obiektu. Jest to idealne miejsce dla podróżujących w interesach.
Inne nazwy Hotel Frontair Congress Aeropuerto:
Warunki i uslugi
Ogólne
- Zameldowanie rozpoczyna się o godzinie: 14:00
- Wymeldowanie kończy się o godzinie: 12:00
- WiFi
- internet
- parking
- Zwierzęta mile widziane
- klimatyzacja
- Winda
- Dostęp dla osób niepełnosprawnych
- Pokoje dla niepalących
- Strefa dla palaczy
Recepcja
- przechowalnia bagażu
- Sejf
- Kantor
- biuro informacji turystycznej
Wycieczki
- Tennis
Posiłki i napoje
- Restauracja
- obsługa pokoju
Transport
- Chcę zamówić transfer
- Wynajem aut
Strefy wspólne
- Telewizja
Centrum biznesowe
- Centrum biznesu
- Sala konferencyjna
Wellness
- odkryty basen
- kryty basen
- leżaki lub krzesełka plażowe
- Solarium
- Spa
- wanna z hydromasażem / jacuzzi
- łaźnia turecka/parowa
- Sauna
- Masaż
- Sala gimnastyczna
Co goście sądzą o tym obiekcie noclegowym?
Zakwaterowanie spotkało się głównie z pozytywnymi opiniami, oferując doskonałe udogodnienia, usługi i wspaniałe doświadczenia w spa. Goście wyrazili chęć powrotu ze względu na ogólnie pozytywne doświadczenie i przyjazną atmosferę. Jednak pojawiło się kilka negatywnych komentarzy. Niektórzy goście wspominali o problemach z hałasem, głośnymi drzwiami i braku kontroli nad zakłóceniami w korytarzach. Dodatkowo, wymieniano trudności w dotarciu do hotelu oraz hałas pochodzący z okolicy. Jeden z gości miał negatywne doświadczenia z drzwiami współdzielonymi, doświadczając zakłóceń w postaci hałasu przez całą noc. Inny gość wspomniał o długim oczekiwaniu i słabej komunikacji przy przybyciu, mimo zgłoszenia swojej sytuacji obsłudze. Wreszcie, zanotowano pewne negatywne interakcje z personelem recepcji i baru, które opisano jako nieprzyjazne i nieprzyjemne. Aby poprawić ogólne doświadczenie gości, zakwaterowanie powinno zająć się tymi problemami.
Opinie
Komentarze stanowią prywatne opinie klientów Destinia, którzy wypełnili ankietę wysłaną przez Destinia po pobycie w miejscu zakwaterowania lub którzy wypełnili ankietę na stronie. Te komentarze nie koniecznie odzwierciedlają opinię Destinia. Oceny zawierające fałszywe informacje, niezgodne z faktami, obraźliwe komentarze lub uwagi, lub zawierające dane osobowe klientów nie zostaną opublikowane na stronie. Oceny są obliczane poprzez uśrednienie wyników otrzymanych w wypełnionych ankietach.