Hotel Barceló Tenerife
Gdzie jest zakwaterowanie?
Charakterystyka
Wybierz pokój
Hotel Barceló Tenerife
Obiekt Barceló Tenerife-Refurbished in 2022 oferuje luksusowe opcje zakwaterowania z pięknym widokiem na morze. Obiekt zapewnia 8 basenów, bezpłatne Wi-Fi oraz centrum fitness. Pokoje są przestronne i urządzone we współczesnym stylu. Każdy pokój dysponuje balkonem i jest wyposażony w wannę z hydromasażem. Wieczorami organizowane są programy rozrywkowe. W obiekcie mieści się również sala widowiskowa. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji Buffet Drago lub w restauracjach z wyborem dań z karty – Arrozante i Trattoria La Dolce Vita. Na miejscu dostępne są 4 bary, w tym bar przy basenie. Obiekt Barceló Tenerife-Refurbished in 2022 dysponuje pięknym ogrodem. Można z niego łatwo dotrzeć do rezerwatu przyrody o powierzchni 800 000 m2. W obiekcie można zagrać w tenisa i siatkówkę plażową.
Inne nazwy Hotel Barceló Tenerife:
Warunki i uslugi
Ogólne
- Zameldowanie rozpoczyna się o godzinie: 15:00
- Wymeldowanie kończy się o godzinie: 12:00
- WiFi
- parking
- klimatyzacja
- Pokoje dla niepalących
- Strefa dla palaczy
- Zwierzęta nie są akceptowane
Recepcja
- przechowalnia bagażu
- Cash dispenser
- biuro informacji turystycznej
Wycieczki
- Dostęp do plaży
- Sporty wodne
- Tennis
- Golf
Wypoczynek / Dla rodzin
- klub dla dzieci
- Plac zabaw dla dzieci
- Disco
Posiłki i napoje
- Restauracja
- Bar
Transport
- Chcę zamówić transfer
Centrum biznesowe
- Centrum biznesu
- Sala konferencyjna
Sklepy
- Sklepy
Wellness
- odkryty basen
- basen dla dzeci
- bar przy basenie
- leżaki lub krzesełka plażowe
- parasole przeciwsłoneczne
- łaźnia turecka/parowa
- Fryzjer
- Sala gimnastyczna
Co goście sądzą o tym obiekcie noclegowym?
Zakwaterowanie spotkało się z mieszonymi opiniami. Niektórzy goście chwalili przyjazną i pomocną obsługę, zwłaszcza pokojową o imieniu Enriqueta. Jednak pojawiły się skargi dotyczące ogólnego serwisu i udogodnień hotelu. Wielu uważało, że hotel nie jest prawdziwie pięciogwiazdkowy i bardziej skierowany do turystów zagranicznych. Podniesiono kwestie braku kontroli nad marnowanymi posiłkami, monotonnych i czasem niezadowalających opcji żywieniowych oraz nieimponujących napojów alkoholowych. Pakiet all-inclusive był uważany za poniżej standardu, z ograniczonym wyborem napojów i wcześniejszymi godzinami zakończenia. Pojawiały się także obawy związane z higieną, takie jak znalezienie karaluchów w jacuzzi. Zauważono, że hotel skupia się na obsłudze gości zagranicznych, z aktywnościami i harmonogramem dostosowanym do osób spoza regionu. Ogólnie feedback wskazywał na potrzebę poprawy w różnych obszarach obsługi.
Opinie
Komentarze stanowią prywatne opinie klientów Destinia, którzy wypełnili ankietę wysłaną przez Destinia po pobycie w miejscu zakwaterowania lub którzy wypełnili ankietę na stronie. Te komentarze nie koniecznie odzwierciedlają opinię Destinia. Oceny zawierające fałszywe informacje, niezgodne z faktami, obraźliwe komentarze lub uwagi, lub zawierające dane osobowe klientów nie zostaną opublikowane na stronie. Oceny są obliczane poprzez uśrednienie wyników otrzymanych w wypełnionych ankietach.